وینتج استور

وینتج استور

اگه به فکر فروش یا خرید اکسسوری‌های غیر دست‌ساز در آرتینا هستین، از نوع وینتج‌شون رو در وینتج استور آرتینا بفروشین یا بخرین.
وینتج (vintage) یعنی عمری حدوداً بالای 20 سال داشته باشه.

در حال حاضر، آرتینا فقط اکسسوری وینتج، بدلیجات، و کتابها و مجلات از نوع وینتج رو برای فروش میپذیره. شاید در آینده، لباسهای وینتج رو هم اضافه کنیم.

زیورآلات و بدلیجات

ممکنه یه سری بدلیجات مثل گردنبند، گوشواره، دستنبد، انگشتر، سنجاق سینه، لوازم عروسی، اکسسوریهای مو مثل گل سر، سنجاق سر، کش سر و ... توی خونه داشته باشین که مربوط میشن به حداقل 20 سال قبل، و با اینکه سالم و تر و تمیز هستن اما خودتون دیگه ازشون خسته شدین یا دیگه بهشون نیازی ندارین. خیلی آدمها هستند که اکسسوریهای وینتج رو دوست دارن یا به استایل وینتج علاقمندن، و اونها رو از شما میخرن.

فروش اکسسوریهای وینتج

اکسسوری وینتج

ببینین از این نوع اکسسوریها مثل کیف پول، کیف دستی، کلاه، روسری، چتر، دستمال گردن، کمربند، دستشکش، عینک، کراوات، بادبزن، چی میتونین مربوط به خودتون یا پدر و مادرتون توی خونه پیدا کنین که مال حدوداً 20 سال پیش به قبل باشه و الان دیگه نیازی بهش نداشته باشین و البته تر و تمیز و سالم و در حد نو باشن و دوست داشته باشین که اونها رو به کسانی که بهشون علاقمندن بفروشین و با پولش چیزهای جدیدتری بخرین؟​

کتابها و مجلات وینتج

کتاب و مجلات

توی خونه‌ی خیلی از ما ممکنه یه سری مجله و ژورنال‌های قدیمی خاص و باارزش خارجی و ایرانی مثل بوردا، یا مجله‌های مشابهی که میشه گفت محتواشون تا حد زیادی، همیشه‌سبز یا EverGreen هست پیدا بشه. یا اینکه یه سری کتابهای قدیمی توی کتابخونه‌مون داریم که خودمون خوندیمشون و از اون دست کتابهایی هستند که دیگه نمیخواهیم نگهشون داریم و میخوایم با فروششون جا رو برای کتابهای جدیدترمون باز کنیم. ضمن اینکه دیگران هم بتونن اونها رو بخونن.

وینتج به چه چیزی گفته میشه؟

یک استاندارد پذیرفته شده

یک استاندارد پذیرفته شده عمومی مربوط به پیشه و هنر در غرب وجود داره که کالاهایی که بین 20 تا 100 سال پیش ساخته شدن رو Vintage محسوب میکنه.

البته برخی هم هستند که به کالاهایی وینتج میگن که مشابه اونها بیش از 5 سال و کمتر از 7 سال پیش، فروخته نشده.

بازتاب دهنده سبکها و ترندهای گذشته

وینتج، یک اصطلاح مرسوم محاوره‌ای است که به سبکهای قدیمی اشاره داره.

کالاهای وینتج، بازتاب‌دهنده‌ی سبک‌ها و ترندهای دوره‌ای هستند که از اونجا میان.

چرا وینتج اینقدر محبوبه؟

چون میشه چیزهایی که دیگه بهشون نیاز نداریم رو بفروشیم، و چیزهایی رو بخریم که تک و منحصربفردن.

وینتج (vintage)
آشنایی بیشتر با
وینتج (vintage)
بازگشتی به

مدها و سبکهای گذشته

وسایل وینتج (vintage)، همان لباس‌ها یا وسایل قدیمی هستند که سالها پیش ساخته شده‌اند و امروز، ما علاقمندیم که آنها را به صورت نو یا دست دوم بخریم و بپوشیم و یا از آنها استفاده کنیم.

آرتینا
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0