شرایط و قوانین

بروز رسانی – 1400-07-20“قوانین و شرایط – کاربران و مشتریان آرتینا – شرایط ساخت فروشگاه

کاربران و مشتریان آرتینا

حساب کاربری


  • برای استفاده از بسیاری از خدمات آرتینا، شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارید. و با ایجاد حساب کاربری می‌پذیرید که شرایط و قوانین آرتینا را به طور کامل مطالعه کرده‌ و آن را پذیرفته‌اید.
  • برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری لازم است وارد صفحه ورود/عضویت شوید و شماره موبایل خود به همراه کد تاییدی که به موبایل شما ارسال می شود را وارد کنید. با هر شماره همراه فقط یک حساب کاربری می‌توان ایجاد کرد.
  • نام کاربری شما به صورت عمومی نمایش داده می‌شود و به تمامی فعالیت‌های شما در آرتینا پیوند می‌خورد؛ بنابراین لازم است نام کاربری مناسبی برای خود انتخاب کنید. انتخاب نام‌های غیر اخلاقی (توهین‌آمیز، مبتذل، رکیک و زننده)، نام‌ها و نشان‌هایی که جزو مالکیت معنوی دیگران به شمار می‌آیند یا به برندهای ثبت شده متعلق است، جزو مصادیق نقض شرایط استفاده از آرتینا است.
  • درج اطلاعات نادرست یا تظاهر به شخصی دیگر بودن در ایجاد حساب کاربری، جزو مصادیق جرم در آرتینا و شکایت توسط دیگران است و حسب مورد و بنا به تصمیم آرتینا ممکن است منجر به تعلیق یا مسدود شدن یا حذف کامل حساب کاربری شما گردد.
  •  شما به‌تنهایی و به صورت مستقل مسئول تمامی فعالیت‌هایی هستید که توسط حساب کاربری شما انجام می‌شود. اگر استفاده از حساب کاربری خود را در اختیار دیگری گذاشتید یا به صورت اشتراکی از آن بهره‌برداری کردید، تمام مسئولیت و عواقب آن به عهده شخصی است که اطلاعات صورت‌حساب و پرداخت‌ها به نام اوست.
  •  مسئولیت حفاظت از اطلاعات و امنیت حساب کاربری، مانند نام کاربری و رمز عبور، با شما است. لذا در حفظ و ارتقاء امنیت رمز عبور خود مراقبت‌های لازم را داشته باشید و در صورت سرقت یا مفقود شدن اطلاعات کاربری در اسرع وقت به آرتینا اطلاع دهید. همان‌طور که در بالا ذکر شد مسئولیت همه فعالیت‌های انجام شده از حساب کاربری به عهده کاربر می‌باشد.
  • ممکن است آرتینا در شرایطی، از کاربر درخواست ارائه مدارک، اطلاعات تکمیلی و احراز هویت کند. در این صورت، کاربر متعهد خواهد بود مدارک و اطلاعات درخواستی را طبق زمان اعلام‌شده از سوی آرتینا ارائه کند. در غیر این صورت، آرتینا می‌تواند حساب کاربری را مسدود کند و به کاربر هیچ خدماتی ارائه نکند.

خرید از بازار هنری آرتینا

  • محصولاتی که در مجموعه فروشگاه‌های آرتینا به فروش می‌رسند (به غیر از فروش محصولات اختصاصی آرتینا) توسط آرتینا تولید، انبارداری و بررسی کیفی نمی‌شوند، بلکه همه این کالاها مستقیماً توسط خود صاحبان فروشگاه ها، تولید یا عرضه می‌شوند. در نتیجه آرتینا علی‌رغم تلاش جهت پالایش محصولات عرضه‌شده از جهات مختلف، به دلیل گستردگی جغرافیایی و تنوع محصولات و کالاها، عملاً نمی‌تواند نسبت به تضمین کیفیت، سلامت یا حتی قانونی بودن محصولات از هر جهت، اقدام کند؛ بنابراین صرف‌نظر از عدم مسئولیت آرتینا نسبت به کیفیت و سلامت قطعی محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌ها، هر فروشنده ضامن جبران خسارت است و هر گونه ادعایی باید علیه صاحب فروشگاه طرح شود و شما، آرتینا را نسبت به اثرات سویی که ممکن است در اثر خرید و مصرف محصولات خریداری‌شده به شما وارد گردد، مبرّی از مسئولیت خواهید کرد.
  • فروشندگان بازار هنری آرتینا می‌توانند برای هر محصول فروشگاه خود، زمانی را برای آماده‌سازی تعیین و ثبت ‌کنند که شامل زمان لازم برای خرید مواد اولیه، ساخت محصول، بسته‌بندی اولیه و آماده کردن آن برای مرحله بعدی یعنی ارسال و پست است؛ بنابراین زمان آماده‌سازی، فاصله زمانی میان ثبت سفارش تا پیش از پست و ارسال محصول است و مدت زمان پست جزو آن نیست و به نوع پست (سفارشی و پیشتاز) و فعالیت اداره پست برمی‌گردد.
  • هزینه ارسال محصول به صورت پیش‌فرض، هزینه‌های پست پیشتاز بر اساس الگوی ارائه شده توسط شرکت پست ایران است اما فروشنده خودش نیز می‌تواند هزینه ارسال پستی و غیرپستی محصول را تنظیم ‌کند و خریدار با اطلاع از هزینه نهایی (بهای محصول به علاوه هزینه ارسال)، وجه سفارش را پرداخت می‌کند. از این ‌رو، آرتینا به جهت احتمال متغیر بودن هزینه ارسال، تعهدی نسبت به تنظیمات ارسال فروشندگان بازار هنری ندارد.

بازگرداندن محصول

برای ما رضایت و حس خوب مشتریانمان بسیار مهم است، در همین راستا امکان مرجوع کردن کالاهایی که دارای مشکل هستند را هم برای مشتریان عزیزمان ایجاد کردیم.

*****

بروز رسانی – 1398-08-12“لطفا پیش از ساختن فروشگاه خود، به شرایط و قوانین ساخت فروشگاه هنرهای دستی در بازار هنری آرتینا توجه فرمایید:

با آرتینا، ساخت فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین هنرهای دستی به راحتی امکان‌پذیر است.


در بازار هنری آرتینا، می‌توانید با فروشگاه‌ساز آماده و رایگان آن، به راحتی و در چند مرحله و در عرض چند دقیقه برای خودتان یک فروشگاه اینترنتی بسازید و نام دلخواه خودتان را نیز بر روی تابلوی فروشگاه‌تان نصب کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی دست سازه ها و محصولات هنری

چه کسانی می توانند دربازار هنری آرتینا فروشگاه بسازند؟

تنها افرادی می‌توانند نسبت به ساخت فروشگاه اقدام کرده و به عنوان فروشنده در آرتینا فعالیت کنند، که در زمینه‌ی محصولات و دست‌سازه‌های هنری و یا فروش ابزار و لوازم مورد نیاز برای کارهای دستی و هنری فعالیت می‌کنند.

در عرضه و فروش انواع محصولات دستی یا هنری هم هیچ محدودیتی در فروشگاه آرتینا وجود ندارد. شما می‌توانید هر دست سازه یا محصول هنری خانگی را که در خانه یا کارگاه‌تان درست می‌کنید در فروشگاه خود به فروش برسانید. از هنر خیاطی و قلاب بافی و بافتنی گرفته تا کاردستی‌هایی که با سنگ یا چوب درست می شوند یا هر دست‌سازه یا کاردستی دیگری.

مثلاْ همین هنرهایی که در بخش آشنایی با هنرهای دستی معرفی کرده‌ایم.

چگونه فروشگاهم را بسازم؟

برای ساختن فروشگاه خود می‌توانید از اینجا ثبت‌نام کرده و سپس با فشردن کلید “فروشنده شوید” شروع به ساخت فروشگاه خودتان بکنید.

فقط قبل از ساخت فروشگاه خود لطفاً به این نکته توجه کنید که اگر تا یک هفته پس از ساخت فروشگاه، اطلاعات حساب بانکی خود را در پنل فروشندگی‌تان وارد نکنید، یا هیچ محصولی را به آن اضافه نکنید، فروشگاه شما به حالت تعویق درخواهد  آمد.

پس از ساختن فروشگاه در سمت چپ بالای صفحه اصلی، وارد داشبورد فروشندگان شده و تمامی اطلاعات درخواست شده در داشبورد خود در پیشخوان و تنظیمات را یکی یکی تکمیل کرده و نامی هم برای فروشگاه خود انتخاب کنید. (آدرس انگلیسی فروشگاه شما بر اساس اسم فارسی که انتخاب می‌کنید ساخته میشود که می‌توانید به سلیقه‌ی خود اصلاحش کنید. اما حتما آدرس اینترنتی فروشگاه باید با حروف انگلیسی باشد)

*نکته مهم:

حتما یک شماره موبایلِ همیشه در دسترس وارد کنید. این شماره تلفن، برای آگاه کردن شما از سفارشها و خریدهایی که ممکن است در آینده از محصولات شما صورت بگیرد، لازم و الزامی است.

امکان ورود اطلاعات حساب بانکی برای برداشت درآمد هست؟

در قسمت تنظیمات و سپس در قسمت برداشت، بایستی تمامی اطلاعات درخواستی از جمله شماره حساب و شماره کارت خود را به طور دقیق وارد نمایید.

محصولاتم را با چه عکسهایی در ویترین فروشگاهم بگذارم؟

تصاویر محصولات منتشر شده توسط شما، بایستی حتماً مربوط به دست سازه‌های هنری خود شما بوده، و همچنین کیفیت و شرایط لازم برای انتشار در سایت را دارا باشند و چند عکس از زوایای مختلف محصول در گالری درج شود.

در ضمن، هر محصول پس از افزوده شدن توسط شما، در انتظار برای تایید توسط مدیریت آرتینا قرار گرفته و پس از تایید، در فروشگاه ایشان منتشر خواهد شد.

(البته بعد از مدتی که از فعالیت شما در بازار هنری آرتینا بگذرد، امکان انتشار مستقیم و سریع محصولات شما فراهم خواهد شد)

چه مشخصات و توضیحاتی برای محصولم درج کنم؟

هر توضیح و مشخصاتی که محصول شما را بهتر و واضح تر به مخاطبان و مشتریان احتمالی معرفی کند.

ضمن اینکه درج قیمت برای محصول الزامی است و درصورت مشخص نکردن قیمت برای محصول، قادر به انتشار آن نخواهیم بود.

شرایط برداشت درآمد چگونه است، و کمیسیون فروش محصولات چقدر است؟

در صورت فروش هر محصول، پس از آماده‌سازی آن محصول و ارسال آن برای مشتری و اعلام این ارسال با فیش پستی و کد رهگیری پست پیشتاز به ایمیل info@arttyna.com و همچنین تغییر وضعیت سفارش از “در حال انجام” به “تکمیل شده” شما می‌توانید از طریق قسمت “برداشت” در پنل فروشگاهتان درخواست برداشت بدهید و در صورت تکمیل اطلاعات شماره حساب خود، مبلغ درخواست شده سریعا به حساب شما واریز خواهد شد.

در حال حاضر معادل ۵ درصد از درآمد فروش هر محصول – تحت عنوان “هزینه بهره‌برداری از خدمات نرم افزاری آرتینا” توسط آرتینا دریافت خواهد شد. (ممکن است این درصد در آینده افزایش پیدا کند)

در راستای بهتر دیده شدن 

شما با ساخت فروشگاه و درج محتوا در آن، به آرتینا یک حق انحصاری، قابل‌واگذاری به غیر، همه‌جانبه و غیر قابل‌استرداد جهت عرضه، ویرایش، تغییر، نشر، بازنشر و بازتولید، توسعه و ارتقای فروشگاه خود یا برند آرتینا و نیز به‌طور کلی برای استفاده در هر قالب و ابزار وابسته به پلتفرم‌ آرتینا، نظیر سایت و اپلیکیشن، یا هر بستر دیگری مثل شبکه‌های اجتماعی، اعطا می‌کنید.

دادن این مجوز به آرتینا، می‌تواند به آگاهی از برند شما و توسعه‌ی برند شما به عنوان صاحب فروشگاه، و بهتر دیده شدن شما و محصولات‌تان توسط مخاطبان نیز کمک بکند.

حفاظت از حقوق مالکیت فکری شما

ما در آرتینا نسبت به حفظ دقیق و کامل حقوق مالکیت فکری کاربرانمان حساس هستیم.

در صورتی که هر گونه محتوای مندرج در آرتینا را ناقض حقوق مالکیت فکری خود می‌دانید، می‌توانید آرتینا را نسبت به این امر مطلع سازید تا در صورت صحت، نسبت به حذف و اخطار به شخص خاطی اقدام کند. همچنین در صورتی که محتوای درج شده توسط شما به وسیله آرتینا، ناقض حقوق مالکیت معنوی و فکری یا قوانین ما تشخیص داده شود، آرتینا می‌تواند آن را بدون اطلاع قبلی حذف کند.

آرتینا
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0