چرا حجم عکسمان را کاهش دهیم؟ و چگونه؟

0

بگذارید در یک جمله بگوییم:

تصاویر کم‌‌ حجم‌ تر = وب‌سایت سریع‌تر

بسیاری از عکسهایی که ما با گوشی یا دوربین عکاسی از محصولات هنری و دستی‌مان می‌گیریم معمولا برای قرار دادن در وب سایت بزرگ و حجیم هستند و برای وب بهینه نشده‌اند.

ما با کم کردن حجم عکس های محصولاتمان می‌توانیم به بالارفتن رتبه سئو و دیده شدن بهتر و بیشتر کارهای دستی‌مان در موتورهای جستجو و به کسانی که به آنها علاقمندند کمک کنیم.

همانطور که حتما می‌دانید راه‌های گوناگونی برای کاهش حجم عکس‌ها وجود دارد.

از جمله استفاده از امکان save for web در فوتوشاپ و بسیاری روشهای دیگر.

اما ما می‌خواستیم به شما ابزار یا سایتی را معرفی کنیم که این کار را خیلی راحت و سریع و بدون دردسر برایتان انجام می‌دهد.، ضمن اینکه کیفیت عکس هم کاهش پیدا نمی‌کند.

برای کاهش حجم عکس آنلاین از سایت compressor.io استفاده کنید.

Compressor.io به شما کمک می‌کند تا حجم تصاویر و عکسهای محصولات‌ تان را به صورت آنلاین در کامپیوتر و گوشی به میزان زیادی کاهش دهید در حالی که کیفیت بالای عکسهایتان همچنان حفظ می‌شود و تقریباً هیچ تفاوتی بین دو عکس قبل و بعد از کاهش سایز به چشم نمی‌خورد.

کافیست بعد از ورود به سایت، گزینه select file را انتخاب کنید (یا عکس موردنظرتان را از کامپیوتر یا گوشی به کادری که می‌بینید درگ کنید) و سپس عکس نهایی را با حجم بسیار سبک‌تر و بدون افت کیفیت دانلود کنید.

درضمن، ما دو مطلب دیگه هم توی وبلاگمون داریم که دونستن نکات خوبشون میتونه کمک کنه تا عکسهای بهتر و باکیفیت‌تری از محصولات دستی‌مون داشته باشیم.

گفتیم شاید دوست داشته باشی اونها رو هم مطالعه کنی: 

 

نظر دهید

پاسخ دهید

آرتینا
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0