درباره ما

اشتیاق ما

ما مشتاقیم تا به هنرمندانی که محصولات دست ساز زیبا و هنری و خلاقانه تولید می‌کنند با ابزارهایی که در این سایت داریم کمک کنیم تا دست سازه‌های زیباشون توی فضای دیجیتال بیشتر و بهتر دیده بشه، و هر فعالیت دیگری هم که توی سایت آرتینا انجام می‌دیم روی همین اشتیاق ما متمرکز هست.

امروزه در عصر پر شتاب دیجیتال، زندگی با محصولات دست‌ساز انگار از همیشه مهمتر و معنادارتر شده‌. محصولات دستی و هنری میتونن به ما شادی و نشاط و آرامش و اصالت بیشتری ببخشن و دنیامون رو قشنگ‌تر کنند، و ما اینجا هستیم تا در خلق این دنیای قشنگ‌تر سهمی داشته باشیم.

داستان ما

آرتینا، به طور رسمی در 5 خرداد 1398 به صورت یک پلتفرم فروشگاهی هنری ابتدا با اسم «مداد رنگی» آغاز به کار کرد.

از اونجایی که اسم مداد رنگی علیرغم قشنگ و دوست‌داشتنی بودنش، ممکن بود برای مخاطبانمون بیشتر تداعی‌کننده‌ی لوازم تحریر و نوشت‌افزارها یا حتی فقط هنر نقاشی باشه، و ما حیطه‌ی فعالیت‌مون همه‌ی هنرهای دستی هست، تصمیم گرفتیم که طی یک چالش یکی دو ماهه‌ برای انتخاب اسم مناسب جدید و جایگزین و همچنین طراحی لوگو جدید و همه مسائلی که به این تغییرات مرتبط بودن، اسمش رو تغییر بدیم.

داستان تغییر اسم رو قبلاً در متن کوتاهی تحت عنوان “خداحافظی با مداد رنگی، و سلام به آرتینا” تعریف کردیم. و در جای دیگری هم به لوگو جدید اشاره کردیم، که اگر علاقمند باشین میتونین بخونین.

دوستان ما

دوستان ما در آرتینا، دوستان هنرمندی هستن که در سایت آرتینا برای خودشون یه فروشگاه ساختن و محصولات دست سازشون رو برای کسانی که علاقمند به خرید و داشتن دست سازه های زیبا هستن، توی ویترین فروشگاهشون گذاشته‌اند.

تمایز ما

آرتینا صرفاً یک پلتفرم خرید و فروش محصولات دستی و هنری نیست.

اگر به هنرهای دستی علاقمندید و دوست دارید در مورد اونها بیشتر بدونید، اگر یک کسب و کار هنری رو اداره می‌کنید یا علاقمندید که سرگرمی هنری‌تون رو به یک کسب و کار هنری تبدیل کنید، چه اینجا فروشگاه بسازید و چه نسازید، چه از ما خرید کنید و چه خرید نکنید، میتونید توی وبلاگ آرتینا به کلی مطلب منحصربفرد و مفید و جذاب و متنوع در این زمینه‌ها دسترسی داشته باشین. مطالب و نکاتی که شاید توی هیچ سایت فارسی‌زبان هنری دیگری نتونید پیدا کنید.

ممنونیم که به ما اعتماد می‌کنید.

ارسال پستی ایمن
ایمن تحویل بگیر
برای هدیه دادن
هدیه بده
دست‌سازه سفارشی
سفارشیش کن
پرداخت امن
امن پرداخت کن
هفت روز ضمانت بازگشت
7 روز ضمانت بازگشت داره
آرتینا
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0