تازه چه خبر؟

خبرهای داغ آرتینا در ماه‌های اخیر

فروردین 99

اگر دوست دارید بدانید این ماه چه خبر بود، یکی از خبرها این هست که، در بازار هنری‌مون سه محصول جدید و قشنگ و دوست‌داشتنی داشتیم. میخواین ببینین که چه دست‌سازه‌هایی بودند؟ علاوه بر اون، دو خبر دیگه هم داریم براتون...

اردیبهشت وخرداد 99

یک دوست هنرمند جدید به نام نگار داریم، که فروشگاه هنری‌ای ساخته به نام گلبرگ، و در زمینه ساخت دیوارکوبها و پیکسلهای گلدوزی و دریم کچرها فعالیت میکنه. یک خبر مهم هم داریم درباره تغییر اسم و دامین سایت.

تیر 99

باور ما اینه که هنرهای دستی با عشق ساخته می‌شن و هر کسی که یک دست‌سازه می‌خره انگار تکه‌ای از احساس و عشق سازنده‌‌اش رو با خودش به خونه میبره، پس فکر کردیم چه خوب می‌شه نام سایت را آرت‌تینا (آرتینا) بذاریم. به عبارتی یعنی: هنرهای دستی با عشق.

مرداد 99

بخش جدیدی به نام وینتج استور رو – با الهام از بخش وینتج در سایت اتسی – راه انداختیم. فعلا وینتج‌استور آرتینا به صورت محدود در زمینه اکسسوریها و زیورآلات و بدلیجات و کتابها و مجلات وینتج فعالیت خواهد کرد.

شهریور و مهر 99

دو هنرمند عزیز جدید - راچدیل و نرسا - به آرتینا پیوستند. هنرمندان آرتینا چند دست‌سازه و محصول هنری جدید به فروشگاه‌های هنری‌شون اضافه کردند. بخش جدیدی هم در سایت داریم با عنوان سوالات متداول.

آبان و آذر 99

10 آبان 1399 یکسال شد که آفرنگ، یکی از بهترین دوستان هنرمندمون همراه‌مون هست. یه دوست جدید به نام نسترن. چند محصول زیبای دست ساز از آفرنگ و هنرهای من و دوستام در بازار هنری.
خرید هدیه‌های یلدایی زیبا برای شب یلدا

دی و بهمن و اسفند 99

توی این مدت، دوستان هنرمندمون “آفرنگ” و هنرهای من و دوستام“، چند تا محصول جدید از دست‌سازه‌های قشنگ و دوست‌داشتنی خودشون رو به ویترین فروشگاهشون اضافه کردند.

فروردین و اردیبهشت 1400

اپلیکیشن آرتینا برای افرادی که با اپ‌ها راحت‌ترن و دوست دارن محصولات رو توی اپ ببینن و از طریق اپ سفارش بدن، از طریف لینک زیر قابل نصبه...

خرداد و تیر 1400

خوشحالیم که پنجم خرداد 1400، آرتینا دو ساله شد. توی این دو سالِ گذشته، ما مسیر پر فراز و نشیبی رو طی کردیم و در این سفر پر پیچ و خم هنوز راه طولانی در پیش داریم...

مرداد و شهریور 1400

از این به بعد گاهی بعضی محصولاتمون مشمول مزایده میشن. (ما بیشتر علاقمندیم بهش بگیم حراجی) یعنی ما زیر قیمت اصلی اون محصول برای مدت زمانی، یه قیمتی رو در نظر می‌گیریم که هر مشتری که بالاترین قیمت رو برای اون محصول پیشنهاد بده میتونه برنده این حراجی بشه...

مهر و آبان 1400

توی روزهای اخیر، یه انجمن یا اتاق گفت و گو ایجاد کردیم با عنوان: جمله های الهام‌بخش که قراره هر یک از دوستان (چه دوستان هنرمند بازار هنری آرتینا، چه کاربران معمولی و چه هر مخاطب دیگر آرتینا) که حس می‌کنه جمله‌ی الهام بخشی بلده یا جایی شنیده یا خونده با بقیه دوستان به اشتراک بذاره.

آذر و دی 1400

خیلی خوشحالیم که توی دو ماه آذر و دی دوستان جدیدی در سایت آرتینا ثبت نام کردند و برای خودشون فروشگاه هنری ساختند. چند نفر از این دوستانمون هم ویترین فروشگاهشون رو با محصولات زیبای دستی شون پر کردند که در ادامه، دستسازهای زیباشون رو بهتون نشون میدیم.

بهمن و اسفند 1400

ما اخیراً توی آرتینا، امکان هدیه دادنِ کارت هدیه برای مناسبتهای مختلف (در حال حاضر برای تبریک تولد و تبریک عید نوروز) رو فراهم کردیم، که هر کسی که مایل باشه میتونه اون رو با مبلغ دلخواه خودش خریداری کنه و به فرد موردنظرش هدیه بده.

فروردین و اردیبهشت و خرداد و تیر 1401

با دوستای جدید و محصولاتشون و محصولات دستی بقیه دوستانمون که در این مدت به بازار هنری آرتینا افزوده شده آشنا بشیم.

...

...

آرتینا
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0